27 Juli - Underbar Göteborgstripp <3

Nu är jag hemma igen och helgen har varit underbar:)

I fredags eftermiddag åkte jag och R in till Örebro för vi skulle låna mosters lägenhet att sova i till på lördag. Vi åkte dit gick lämnade våra grejor och gick sedan och köpte lite frukost och hämtade tågbiljetterna. Sedan köpte vi pizza som vi tog med oss och satte oss och käkade framför tvn. Mys!
Nu är jag hemkommen från Göteborgstrippen.

På lördagsmorgon ringde klockan halv 6 och det var dags att gå upp och göra i ordning sig för att sedan gå till tågstation och åka mot Göteborg. Lördagen spenaderade vi i Nordstan. Vi shoppade loss och hade trevligt :)

Söndagen (3-årsdagen<3) skulle vi gå på Liseberg men när jag drog bort gardinerna på morgonen och kollade ut så regnade det :/ Så vi gick och käkade frukost och gick sedan och la oss igen för att hoppas på att det skulle ha slutat redan när vi vaknade igen. Vid halv 11 vaknade vi men det regnade fortfarande så vi bestämde oss för att åka in till Nordstan en sväng. Det var bara Robert som shoppade loss den dagen för jag fick jätteont i magen och började må illa och hade världens huvudvärk. Förmodligen hade jag fått migrän :/ Så vi tog spårvagnen tillbaka till hotellet igen. På hotellet låg vi i sängen och myste och kollade på tv. Underbart! Efter några timmar hade huvudvärken gått över och illamåendet också så vi gick ut för att köpa med oss lite mat för att ta upp på hotellrummet. Riktigt mysig dag, även fast det inte blev som vi hade planerat.

Måndagen var det dags att packa ihop för att åka hem igen. Vi checkade ut vid halv 10 och åkte mot Centralstation. Tåget skulle inte gå fören vid 12 så vi passade på att ta en sväng på Nordstan igen. Denna gång var det bara jag som shoppade loss istället.

Hela resan har varit helt underbar , trots omständigheterna. Det var så skönt att bara få vara med varandra <3

Nu ska jag ta och hänga upp lite tvätt sedan ska jag rensa mina garderober för att få plats med mina nya kläder jag köpte :) Det kanske kommer blir på dem senare, vi får se.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg.

2010-07-28 @ 09:27:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0