22 Juli

Regnar, regnar och regnar. Det är precis vad det gör just nu. Ganska skönt måste jag säga ändå. För då kan man bara ligga inne och slappa utan att känna skuldkänslor, som man skulle göra om det var fint väder ute.

Idag blir det att börja packa hade jag tänkt. Jag och R åker ju nämligen till Göteborg tidigt på lördag. Vi blir kvar där två nätter.  Vi ska shoppa, gå på Liseberg och fira 3 år <3 Riktigt mysigt ska det bli :).

Jag kommer förmodligen hinna med ett och ett annat avsnitt av Sex and the City idag också :D Tyvärr har jag inte så många skivor kvar :( Fast jag skulle lätt kunna börja om och kolla på allt igen ^^,.

Nej nu blir det att käka lite frulle. Sen blir det nog att börja skriva packningslista. Även fast vi inte ska vara borta så länge så är det svårt att packa. Man vet ju aldrig vad man ska ha med sig för kläder och man kan ju tyvärr inte ta med sig hur mycket som helst.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brukar vara så med dig, du är velig ;) <3

2010-07-22 @ 12:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0