4/1- Nytt år nya möjligheter!

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Men det är för att jag inte har haft tid helt enkelt. I tisdags den 29 december åkte vi upp till vår stuga vi har uppe i Sälen. Riktigt mysigt var det:) Men det var så kallt så dagen efter fick vi inte igång bilarna :/ Så vi var tvugna att ringa bärgaren. Men efter det fick vi i alla fall igång en bil. Det hade nämligen varit 30,5 minus grader under natten. Det var inte fören på nyårsafton det blev "varmare". Då var det bara 15 minus grader ute. Så då åkte vi ner till Sälen för att kolla lite priser och handla. Sen den 1 januari åkte vi till Stöten för att åka lite slalom. Vi hyrde skidor och köpte liftkort och sånt. Men sen när jag skulle ta mig upp för en lite uppförsbacke till liften lyckades jag vrida knät..igen.. och fysatan vad arg jag blev. Är så trött på det där förbannade knät alltså :( Så det blev inge slalom för min del :( Som tur var så fick vi pengarna tillbaka för allt, både liftkortet och skidorna. Vi åkte sedan hem den 2 januari eftersom det var DM på söndagen (3:e januari). Men på grund av knät så kunde jag inte spela DM :( Skapligt surt! Men följde med och kolla, men tyvärr gick det inte så bra :( Fast matchen mot ÖSK div 1 tyckte jag att vi spelade riktigt bra. Speciellt i första perioden:) Dessutom lyckades vi att göra ett mål på dom också :D. Sen idag har jag varit i Örebro med mamma, Matte och Malin. Först gick vi en stund på stan. Sen käka vi på kinamuren. Shit vad gott det var alltså! Jag är fortfarande mätt^^, . Sen så skulle Matte och Malin gå på bio, så då gick jag och mamma en liten till stund på stan sen åkte vi hem till Maria och Nathalie och hälsade på :) Sötaste trollungen alltså^^,.

Ikväll blir det ingen träning för min del :( Fortfarande ont i knät och sen är jag sjukt trött just nu. Det blir nog att ta och duscha sen krypa ner i sängen och kolla på innebandy sedan efter det är det handboll.

Måste bara säga att jag har världens underbaraste pojkvän <3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0