12/1- Ny vecka och ny design

Nu är det ny vecka igen och jag har gjort om bloggen som ni ser. Är inte riktigt klar men jag orkar inte fixa med det nu, det får bli en annan dag helt enkelt.

Igår hände det väl inte så mycket, satt mest och spelade sen plugga jag lite körkortsteori.. Sen så kom älsk hit <3 sen åkte jag iväg på träning. Träningen gick väl sådär för min del. Kan fortfarande inte spring på grund av knät. Det gör inte ont men det blir helt stelt när jag ska springa så det känns som att jag haltar mig fram. Så jag får se om jag tränar i morgon, känns som att jag borde vila det och göra lite knäövningar hemma istället eftersom det är träning med p95.

Idag har jag grejat ganska mycket. Har kollat efter böckerna jag behöver till univesitetet, sen fixat med CSN, skrivit ut antagningsbrevet jag ska ha med i morgon och det tog tid på grund av att skrivaren blev cp. Ena stunden stod det att det inte fanns papper - fast det gjorde det, sen så skrev den - fast inte på någe papper, sen så skrev skicka den ut alla papper på en gång och gnällde sedan på att det inte fanns någe papper till sista sidan.. Suck.. Men jag lyckades tillslut i alla fall.

Jag börjar bli lite smått spänd inför i morgon. Då ska jag och Sophie in till Universitetet och skriva in oss och lite sånt. Första föreläsningen är på måndag. Nej, nu ska jag väl ta och äta något.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0