Mobiler

Har börjat änvänt mig vanliga mobil igen. Men nyss när jag tittade hur mycket batteri jag hade så var det helt vitt - alltså inget alls, men sen när jag kollde på mobilstatusen så stod det att det var 30 % kvar. Men eftersom jag inte var helt säker på om något av dem stämde så satte jag i laddare och då stod det: Det går inte att ladda. Du måste ha ett Sony Ericsson batteri ! Jag ba vafan, vad skulle jag annars ha i mobilen liksom? As skumt:S Så det gick inte att ladda. Men sen så tog jag den mobilen jag hade innan (den äldre modellen av vad jag har nu) och bytte batteri och du kunde jag ladda mobilen:S As skumt tycker jag.. Mobiler är knepiga saker tycker jag.. Dessutom byter den tema av sig själv i mellan åt, men det gjorde den innan jag tappa den i toaletten..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0