8/1- Dålig start på det nya året...

Usch vilken jobbig natt det var. Hade svårt att somna igår kväll, vet inte varför. Så vid 11 ungefär tog jag datorn till sängen och la mig och kollade på Flickan som lekte med elden. Jag tyckte den var riktigt bra faktiskt :) Fast jag är ju inte så kräsen när det gäller filmer^^, Men rädd blev jag i alla fall.. Inte så smart kanske att kolla på en spännande film själv på natten.. Men efter filmen var slut så var jag inte trött ändå.. Så jag kollade på några vänner avsnitt, men blev ändå inge trött.. Så gav jag upp och stängde av allt vid halv 2 ungefär.. Strax efter 2 tror jag att jag lyckdes somna tillslut. Sen så vaknade jag halv 10 och var jättepigg.. Nu har jag nyss duschat så nu ska jag snart föna håret och lite så. Älsk kommer hit om någon timme :). Sen ska vi in och jobba sen blir det nog att åka till Nora..

Det här året har inte alls börjat bra för mig. Gjorde illa knät igen den 1 januari och det är inte helt bra än :( Är sjukt trött på det. Vilket resulterade i att jag inte hann åka Slalom, eftersom jag gjorde illa det när jag var påväg till liften, sen så kunde jag inte spela DM ! Ska nog försöka fixa några knäövningar.. Jag vill ju kunna spela innebandy ! Så får se hur det går på söndag, om jag kan spela...Sen i tisdags när jag jobbade lyckades jag tappa mobilen i toan. Lyckat? Men som tur var hade Matte kvar sin gamla, en likadan som jag hade fast modellen äldre. Har inte vågat starta min mobil än..Nej, nu blir det att göra sig i ordning..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0