30/1- Drömmen + match

I natt drömde jag sjukatse drömmen. Jag drömde att det fanns två vattentorn i Vedevåg och helt plötsligt började det ena vattentornet brinna vilket ledde till att det runda tornet blev ett eldklot som började rulla omkring här i Vedevåg. Sedan träffade eldklotet det andra vattentornet som också blev ett eldklot. Hur sjukt som helst tycker jag.

Här är en bild jag gjort i fall det inte var någon som fatta ^^,


Nu ska jag snart farma lite sen blir det att fixa lite käk. Det är ju match idag mot Forsby. Hoppas verkligen att det går bra för oss och att vi vinner!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jadu, det var en skum dröm, Haha :)

2010-01-30 @ 19:48:36
Postat av: Robert

Håller med föregående talare och vill tillägga att illustrationen var i en klass för sig :)

2010-01-31 @ 00:50:52
Postat av: Mamm

Jag kan inte annat än hålla med, mycket märklig dröm men teckningen gjorde att man förstod allting så himla bra ;-D



Kram på dig gumman o grattis till att du klarade fas C

2010-02-01 @ 07:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0