24/1- Tråksöndag

Usch vad det är tråkigt med söndagar. Speciellt när man inte har något roligt att göra. Idag har jag jobbat sen har jag läst de tre första kapitlen i boken sen har jag bakat tiger sockerkaka (för första gången). Fast nu sitter jag bara vid datorn och drygar. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt.

I morgon är det i alla fall dags för att åka in till skolan igen. Skapligt segt för jag kommer vara så trött. Känns inte som att jag har sovit tillräckligt den här helgen. Sen i morgon har jag och R varit tillsammans i 2 år och 6 månader :) <3 Så det blir nog lite gos i morgon innan jag måste åka iväg på träning.

Usch vad jag är trött på falska människor alltså! Att bete sig på olika sätt hela tiden. Att ibland vara snäll, rolig och trevlig och sedan helt plötsligt bara bete sig drygt och bitchigt, helt utan anledning.. Usch säger jag bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0