23/1- Haft fullt upp..

Har inte skrivit på länge med det beror på att jag har haft så mycket att göra. Har varit i skolan alla dagar den här veckan plus att jag har tränat och jobbat så jag har haft fullt upp. Var verkligen helt slut igår när jag kom hem, somnade nästa dirket när jag la mig i sängen. Det märks verkligen att jag inte är van vi det här. Men hade i alla fall redovisning igår. Jag trodde först att vi skulle redovisa med sin grupp inför klassen som är på ungefär 35 pers men det visade sig att vi skulle delas upp i grupper på 4 personer och jag hade ju inte tränat in alla text utan bara det jag skulle säga. Men jag tittade inte ens i papparena utan bara prata på. Det gick faktiskt bättre än väntat :) Så det var skönt eftersom jag varit nervös inför för det hela vecka... Idag blire innebandy hela dagen tror jag :) Först har vi match klocka 2 sen har a-herrarna match klockan 5 sen har b-herrar match efter det någon gång. Så jag får se hur länge jag orkar stanna... Nej nu ska jag äta lite food sen dricka lite water :). Hoppas verkligen att det går bättre för mig idag på matchen..Har varit in en svacka nu ett tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0