19/1- Första föreläsningen

Igår var jag på första föreläsningen på universitetet. Fast det var mest information om vad vi kommer göra och så. Börjar blir lite orolig om jag verkligen kommer klara av det här. Känns som att det kommer bli mycket att göra på väldigt kort tid. Men jag får försöka, jag kan ju inte göra mer än mitt bästa. Efter föreläsningen plocka Ekis och jag upp Robert i Örebro, han skulle med mig hem :). Sen när vi kom hem käka jag mat sen gick vi och la oss. Jag var så sjukt trött, så vi sov i någon timme. Det behövdes verkligen :P. Sen hade jag träning på kvällen. Den var riktigt bra, för vi var mycket folk - hela tre fulla femmor. Det var riktigt länge sen vi var så många. Så det var riktigt kul :).

Idag blir det att åka in till universitetet igen. Kommer dock ihåg vad vi skulle göra idag, men jag tror vi skulle delas in i grupper och lite sånt. Vi börjar i alla fall 15.15 och slutar 17.00 så vi har lite bråttom efteråt för både jag och Ekis ska jobba.

Ikväll blir det i alla fall att kolla på handbollen med älsk <3


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0