14/1- Träning och plugg m.m

Idag har jag fått ganska mycket gjort. Jag har pluggat körkortsteori, jag har tränat - det blev att träna magen, rumpan, armarna och ryggen främst + lite knäövningar sen har jag aktiverat mitt Universitets kort + lite annat som gäller universitetet. Så jag har gjort det som jag hade tänkt att jag skulle göra idag :).

I morgon blir det att plugga mer körkortsteori sen kanske baka sockerkaka. Blev riktigt sugen på det nu^^, sen på kvällen är det träning från 19,30-21,00. Hoppas bara det går att springa i morgon.. Knät är ju lite konstigt och typ låser sig och jag blir stel så att jag inte kan springa :(, men det visar sig i morgon.

Nej nu ska jag nog ta och kolla på lite Vänneravsnitt :) Är inne på säsong 7 av 10, så det är inte mycket kvar :(.



Ciao!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad duktig o energisk du är. Märks att du snart ska börja skolan, ju mindre tid man har desto mer får man gjort :=D



Kram på dig

mamma

2010-01-15 @ 13:06:38
Postat av: Mamma

Va duktig o energisk du är, märks att du snart ska börja skolan, ju mindre tid man har desto mer får man gjort :=D



Kramar

Mamma

2010-01-15 @ 13:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0