5/2- Fredag=Plugg+Städning

Skönt med fredag. Sov inte alls bra i natt. Vaknade flera gånger osv, så är det nästan jämt när jag sover själv.. Idag har jag pluggat lite granna. Sen har jag börjat städa mitt rum , det blev att damma, damsuga och torka golven. Det såg ut som ett helvete. Fast är inte riktigt klar ännu, ska fortsätta snart igen. Tog en matpaus nämligen.

Idag kom även en klänning och ett par skor jag beställt :) tyvärr var skorna lite försmå, så jag måste beställa ett par 37 istället. Men klänningen satt bra :)...Nej nu ska jag fortsätta så att jag blir klar någon gång.

 




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va skönt, hoppas du slipper fler lokala orkaner på en stund nu ;)



Ses snart

kram

2010-02-05 @ 15:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0