24/2

Så nu var tentan gjord. Eller jag jag kommer få göra om den senare, för det gick verkligen inge bra. Men det tänker jag inte tänka på nu. Efter tentan käkade jag och Eken på Max, sjukt gott :D. Sen så förlorade vi i helgen igen.. Suck..Idag är det träning igen, är inte speciellt sugen men det är väl bara att åka dit ändå. Träningen i måndags blev i alla fall kul tillslut :)

Jag känner att jag verkligen behöver komma bort från allt. Jag vill verkligen skaffa mig något eget, jag vill ha ett jobb! Ett heltidsjobb! Men det är ju inte speciellt lätt när man inte har någon utbildning och sedan med tanke på hur det ser ut i världen idag.

Varför blir det aldrig som man tänkt sig?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Allt det där kommer, tar bara lite längre tid än du tänkt dig. Åren går fort om man tänker tillbaka. Håll ut en stund till så ordnar allt sig till slut.

Kram mamma

2010-02-25 @ 11:06:29
Postat av: suzette

Det löser sig vännen <3

2010-02-26 @ 11:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0