15/2- Sjukt jobbig vecka nu

Nu är jag mätt i magen :) och snart, eller ja om typ 1 timme är det dags att åka till träningen :). Är dock sjukt trött. Vaknade i natt av att jag drömde en värsta mardröm. Jag förstår inte varför jag alltid ska drömma mardrömmar när jag sover själv.. :/ Men när jag vakna var jag i alla fall skiträdd och drog täckte över huvudet direkt. Efter ett tag vågade jag kolla vad klockan var och den var 5.10 och min klocka skulle ringa 6.00.. lite smått surt. Kunde inte klockan ha varit typ 3 istället. Sen tog det ett tag innan jag lyckades somna igen, men jag hann inte sova speciellt länge innan klockan ringde. Men jag låg kvar i sängen till ca halv 7 istället. Sen åkte jag in till Linde för att ha körlektion mellan 7.30-8.20 , som gick kanon bra :) sen åkte jag med 8.30 bussen till Örebro. Hade föreläsning från 10.15-12.00 och var inte hemma fören halv 2. När jag kom hem satte jag mig vid datorn sen så tog jag faktiskt tag i pluggandet. Fast kom inte så långt, men bättre att göra lite än inget. Har nämligen första tentan om en vecka och jag känner mig sjukt nervös och sjukt stressad. Har nämligen fullt upp den här veckan med träningar, jobb, körkort, skola. Men jag har gjort en liten "lista" på allt jag har att göra och sedan har jag försökt skriva upp när jag ska göra vad, så jag hoppas det löser sig.

Min vecka kommer se ut såhär:
Måndag: Körlektion 7.30-8.20, Föreläsning 10.15-12.00, Plugga, Träning 20.00-21.30
Tisdag: Föreläsning 10.15-12.00, Plugga, Jobba 16.00-?,
Onsdag: Plugga, Lektion 13.15-15.00, Plugga, (Träning 19.00-21.00)
Torsdag: Plugga, Lektion 13.15-15.00, Jobba 16.30-?, Plugga
Fredag: Halkan 6.50-12.50, Plugga
Lördag: Plugga, Jobba
Söndag: Match, Plugga

Nu ska jag nog ta och plugga lite körkortsteori sen blir det att packa och byta om inför träningen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0