16 december - Vältränad ?

Är så öm i kroppen just nu, speciellt i ryggen. Tränade igår och jag var helt slut efter den. Det märktes att jag inte hade tränat på ett tag, ca en vecka :P Sen idag tänkte jag vara lite duktig och skotta här hemma. Och fy vad jobbigt det var alltså. Var helt slut i ryggen efteråt. Hade inte rikigt räknat med att det skulle vara så jobbigt faktiskt :P Sen efter jag skottat tog jag och dammsög här hemma. Sen orkade jag inge mer utan la mig i sängen och spela ett spel på datorn (som för övrigt fortfarande fungerar bra, peppar,peppar..). Jag har även hunnit med att jobba en sväng.

I morgon blir det att åka till Nora och träffa Sussie :) Ska bli bjuden på fika i hennes nya lägenhet :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0