13 december - Lucia och en händelserik dag

Idag har jag fått mycket gjort. Dagen började med att alarmet på mobilen ringde 7.30 och jag gick upp och käkade frukost och lite sånt för att sedan åka in till Linde för att klippa mig vid 9.00. Blev riktigt nöjd, lite kort bara, men det växer ju ut^^, Inte för att jag är så jättelånghårig nu ändå, men i alla fall. Sen efter det gick jag till arbetsförmedlingen, träffade på Linda där också :) Skrev i alla fall in mig igen och det gick jättebra. Han jag träffade var jättetrevlig och snäll :) Ska dit igen nästa vecka för att göra en handlingsplan och lite sånt. Sen efter att jag hade varit där åkte jag och köpte hårfärg. Kände att det behövdes. Sen var det bara att åka hem och sen blev det att åka till Örebro med far och fixa lite grejer. Vi åt även på MAX, så himla gott! Sen åkte vi hem igen och när jag kom hem så fungerade fortfarande inte min dator :/ I morse  "uppdaterat"  jag nämligen mitt antivirusprogram, trodde jag :/ Men efter det så kunde jag inte starta datorn och det blev "blue screen" ibland när jag försökte starta den:/ Så jag åkte in till Linde för att hämta Matte och han skulle försöka hjälpa mig med datorn. Jag ville i alla fall försöka rädda mina bilder - vilket vi lyckades med tillslut. Så nu ligger alla bilder på USB-minnen. Dessutsom hade min garanti gått ut :/ För bara två månader sen. Så pappa och Matte öppnade datorn och greja lite med den. Matte lyckades även ta bort det antivirusprogrammet jag hade. Så nu har jag ett nytt antivirusprogram och hittills fungerar datorn som vanligt. Får se hur länge den gör det för vi är inte helt hundra på varför det blev som det blev ännu. Men men datorn fungerar ju bra just nu i alla fall. Jag får vara glad för det. Har ju bara haft den i lite mer än ett år. Jag har även hunnit med att färga håret idag, så nu sitter jag och väntar på att det ska torka så att jag kan se reslutatet :) Hittills ser det bra ut i alla fall.

Skulle egentligen åkt på match idag men mitt j*vla-mongo-cp-knä ville inte :/ Gjorde nämligen illa det igen för en vecka sen av att jag skulle resa mig upp ur sängen :S Då låste sig skiten igen. :/ Men jag har inte kunna gå normalt fören igår så det kände ändå bäst att hoppa över matchen idag för att sedan försöka träna på onsdag och förhoppningsvis vara med på sista matchen för det här året på lördag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0