7/4 - Dålig uppdatering

Min dåliga uppdatering de senaste dagarna har berott på att jag inte har haft tillgång till internet eftersom vi har varit uppe i stugan som ligger några mil ovanför Sälen. Vi åkte i torsdag och kom hem i måndags. Hur skönt som helst var det att vara där uppe, även fast jag större delen av tiden pluggade till omtentan jag hade igår. På tal om omtentan så tror jag tyvärr att den gick skit:/ Första frågan som var värd 12 poäng fattade jag ingenting utav och ändå hade jag pluggat som en tok. Jag har nog aldrig pluggat så mycket faktiskt. Så det kändes skapligt surt eftersom jag inte är helt hundra på om jag svarade rätt på de andra frågorna, och med tanke på att den första frågan var värd 12 poäng och man behöver 25 poäng för att bli godkänd så känns det inte så himla bra faktiskt :/

Idag har jag varit på föreläsning sen mest suttit vid datorn. Fast jag och brorsan var faktiskt ute och sprang en sväng. Riktigt duktigt måste jag säga :) Kändes så himla skönt efteråt. Älskar verkligen den känslan när man är helt slut i kroppen och bara får sätta sig ner.

Nu blir det nog att plocka i ordning på rummet sen bara slappa resten av kvällen. Eller jag ska nog höra med mor om hon vill gå en promenad med mig kom jag på :)

Jag har även fått hem två nya navelsmycken :) Jättefina är dom. Jag har ju tappat min favorit, som var en spindel som jag dessutom köpte i Cypern :/ Så det var lite surt.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi får helt enkelt åka tillbaka och köpa ett nytt smycke ;)



Jag håller alla tummar jag har för att du klarar tentan <3

2010-04-08 @ 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0