26/4 - Dålig start på denna vecka..

Nu var denna helg också över. I lördags blev det nästan en heldag i Örebro med mamma och pappa. Jag skulle fixa mitt kontantkort och mamma och dom skulle köpa grejer till badrummet och lite annat. Sen när vi kom hem så skulle jag sätta i mitt nya simkort i mobilen. Men självklart så funkade inte det eftersom mobilen är låst till 3. Det hade inte jag tänkt på innan. Så vi ringde till Telia och 3 för att se om någon av dem kunde låsa upp den och det resulterade i att vi måste åka in till Örebro igen för att låsa upp den. Men som tur var hittade vi i alla fall en gammal mobil som inte var låst till någon speciell operatör, så det är den godigen jag har nu (y). Men mamma och pappa skulle in till Örebro idag igen för lite mer ärenden så de ska ta med min mobil och låsa upp den. Så förhoppningsvis har jag min riktiga mobil ikväll :)

Idag blir det att försöka plugga till tentan som är i morgon. Vet redan nu att den kommer gå skit :/ Sen ska jag även in till Linde för att ha körlektion. Sen blir det väl hem och plugga direkt.

I natt sov jag inge bra alls. I och för sig har jag inte inte gjort det på typ en vecka för att jag har haft så himla mycket att göra. Har verkligen inte kunna slappnat av överhuvudtaget. Är spänd och stressad hela tiden :(... Men i natt somna jag kanske runt 12. Sen vid 5 står en av katterna och gapar och skriker utanför mitt rum och vill in till mig. Det kunde han ju glömma. Sen när jag väl lyckades somna om igen så börjar min bror spela musik, så jag vaknade vid kvart över 7 igen :S Verkligen en härlig start på dagen! Nej nu ska jag ta en alvedon och försöka sätta igång med plugget.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0