23/4 - Handikappad och arbetsintervju

Har ingen mobiltelefon förtillfället. Eller ja, det är ju inge fel på själva mobilen utan att jag har bytt operatör och min nummerlfytt skedde klockan 3 i natt och jag har inte få något nytt simkort :/ Så jag och mamsen blir tvugna att fixa ett i morgon. Så just nu går det varken att sms eller ringa. Lite smått segt faktiskt. Men det är ju bara en dag, så jag hoppas att jag klara mig ;).

Börjar bli lite smått nervös just nu. Ska nämligen på arbetsintervju om ett tag. Jag hoppas verkligen att jag får jobbet för det skulle verkligen vara så himla sönt att få ha något att göra i sommar och få tjäna lite pengar.
Wish me luck!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0