21/4 - Trött på att känna stress och press..

Usch, jag orka verkligen inte med den här kursen :( Varför ska det vara så himla svårt för? På ett sätt känns det som att jag skulle ha hoppat av kursen när man hade chansen. Fast man  kanske fortfarande kan hoppa av men det känns rätt onödigt eftersom det inte är så lång tid kvar. Jag vet i alla fall att jag inte tänker läsa något mer som liknar den här kursen i alla fall! Verkligen inget för mig..Dessutom håller jag på med körkortet för fullt. Har ingen tid till någe annat än plugg känns det som..

Nej nu vill jag bara att den här skiten ska ta slut. Jag vill veta om jag får jobba i sommar och sen vill jag komma in på programmet jag sökt till hösten så att jag kan flytta hemifrån!..

Ge mig sommar! Eller snarare juni, för då är skiten över- förtillfället!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara att kämpa gumman, allt blir vad du gör det till:) Och jag tror på dig.



Du är bäst, glöm inte det <3

2010-04-21 @ 18:46:05
Postat av: Mamma

Fortsätt kämpa, jag hjälper dig så gott jag kan så mycket du vill.



Det kommer bli bra, vi får hålla tummarna för både sommarjobb och skola till hösten. Men det där med att flytta hemifrån vet jag ju inte förstås ;D

Kramar i massor

mamma

2010-04-22 @ 07:48:42
Postat av: Malin

Fortsätt kämpa. Du klarar det <3

2010-04-22 @ 15:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0