12/4 - Sol

Nu var denna helg också över :( Fast denna helgen försvann dock mycket fortare. I fredags var det bara en hemmakväll med familjen. Sedan på lördagen färgade mamsen håret på mig, eller jag min STORA utväxt som jag hade. Vi var lite osäkra på om jag behövde en eller två förpackning . Men vi testade med enoch ja, det blev bra även fast vi hade behövt två. Så nu har jag ingen jättegrotesk utväxt längre i alla fall :) Ska  färga och slinga håret om en månad hos frisören men jag stod verkligen inte ut med min utväxt alltså :P Men nu är den borta :). Senare på kvällen åkte jag till Nora för att kolla på fotboll med honom och några kompisar till honom. Och Barca vann som tur var :D Är inte så jätteintresserad av fotboll, men det är alltid kul att kolla på Barcelona faktiskt :). Jag sov kvar där sen var jag tvungen att åka hem ganska tidigt för jag hade glömt pluggböckerna hemma och jag behövde verkligen plugga och som tur var så älsklingen följde med hem till mig :)

Idag har jag varit på universitetet, kom hem för drygt en timma sen. Snart kommer Sussie hit och vi ska gå en längpromenad i det fina vädret :) Önskar verkligen att detta sköna väder fortsätter! Man blir så mycket positivare och gladare av det. Tror nog att många håller med mig :)

Måste bara säga att jag har världens bästa och underbaraste pojkvän <3

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt, hälsa Sussilu så mycket mig.

Kram från världens bästa mamma ;)

2010-04-12 @ 14:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0