torsdag

Igår hade jag fullt upp hela dagen. Började med att klockan ringde halv 9 på morgonen, vilket är tidigt för mig eftersom jag inte gör någonting annars om dagarna. Så jag var i alla falll jättetrött. Men det var bara att kliva upp och göra sig i ordning för att ta 10.02 bussen för att åka till Linde och jobba. Har nämligen fått lite extra arbete en kort tid framöver. Men bättre än ingenting alls:) Jag agerar nämligen trädgårdsarbetare ^^, Jag orkar dock inte förklara vad jag gjorde/ ska göra. Jag började i all fall halv 11 sen vid 4 var det bara att byta och börja städa istället. Så jag jobbade från 10.30 till 18.90. Snacka om att jag var trött eftersom jag inte är van. Sen efter det var det bara att åka hem till mormor för att hinna äta innan träningen som började 19.30 :) Idag är jag skapligt trött i benen vill jag lova.

Idag ska jag kolla lite efter en utbildning samt en kurs som jag har blivit intresserad av. Ska även in till Örebro i eftermiddag:)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0