Tisdag

Idag händer det nog inte så mycket. Ska förmodligen in till Örebro en sväng senare.

Helgen har varit bra men även dålig. Jag tänker bara berätta om det bra grejerna. I lördags var Veronica på besök :) och på kvällen var det parkfest. Innan det var det en mycket rolig förfest med roligt folk :). Söndagen hände det inte speciellt mycket, förutom att jag sov typ hela dagen. Vid halv 5 gick jag upp. Sen runt 21.00 plingade det på dörren och det var älsklingen som stod där<3 Hade ingen aning om att han skulle komma. Så jag blev otroligt glad över det:) Sen igår var det måndag och jag jobbade från 14.00-18.30 , sen var det bara att snabbt åka hem och packa och käka för att sedan åka till träningen vid 19.30. Träningen var sjukt jobbig, men sjukt bra och kul också. Kändes så himla skönt efteråt. Tack Linda för att du "tvingade" mig att göra alla de där utfallen^^,

Nej, nu blir det nog frulle :)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Suzette

Du, vi kan inte baka på lördag, jag ska jobba, tyvärr... Vi får börja gå igen i oktober. Kran

2009-09-02 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0