måndag

Gick upp klockan 8 idag eftersom Robert skulle åka med bussen på morgonen och jag kunde somna om så kunde jag lika gärna gå upp. Helgen har varit bra :) Vinst i lördags mot Kopparberg, 10-4 blev det :) Det var lite rörigt i första perioden, men sen blev det lite bättre, tur det. Sen efter matchen var det bara hem och göra sig i ordning för att sen dra hem till Peter på lite lagfest. Trevligt var det även fast jag var sjukt trött. Sen när de andra skulle dra ut åkte jag hem eftersom jag skulle upp och jobba på söndagen. Så söndagen bestod av jobb helt enkelt.

Idag ska jag fixa med tvätten här hemma, plugga körkortsteorim jobba och sen träna :)

Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra, ligg inte o dra dig på mornarna utan upp med tuppen (o=

Ska du åka hem mellan jobb o träning?

Ha en bra dag

kram mamma

2009-09-14 @ 11:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0