fredag

Idag gick jag upp kl 9 :) Sen käkade jag frukost sen blev det en 30 minuters promenad med Malin:) Riktigt skönt var det. Nu håller jag och Malin på att baka bullar. Mums :)

Idag ska jag även fixa med min byrå. Den har gått sönder :/ Eller ena lådan har. Så jag ska försöka hitta på en bra lösning till det om det går. Sen ska jag även plugga körkortsteori och plockan undan i mitt rum.

Klippte mig och färgade håret igår. Håret blev ganska kort, det var ganska slitet så jag var tvungen att klippa av en bit. Sen har jag nu blivit brunhårig istället för blond :O Är fortfarande ovan, har inte bestämt mig en om jag gillar det eller inte. Jag tycker att färgen är snygg och så, men det känns inte riktigt som jag. Men förmodligen är det bara en vanesak, hoppas jag i alla fall :O

Längtar så till i morgon. Träningsmatch mot Kopparberg sen lagfest :) sen får jag även träffa älsklingen :)
Sen på söndag blir att att jobba.


Ciao !

Kommentarer
Postat av: Malin

Du vänjer dig nog med färgen :) det blev skit snyggt :)

2009-09-11 @ 15:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0