onsdag

Igår övningskörde jag med pappa till Storå. Vi åkte dit för att hälsa på farmor och farfar en sväng. Gick väl ganska bra tycker jag :) Sen när vi kom hem så hade de andra bestämt att vi skulle flytta ikväll. Så det var bara att ta ur alla grejer från rummen och försöka få in allt där det skulle vara. Så nu har jag ett större rum med mer garderober :D

Nu håller jag bara på med det jobbiga - att packa upp :/ Skit segt och tråkigt är det. Nu ligger det grejer lite överallt men det blir nog bra tillslut. Kanske lägger upp en bild senare. Sen ikväll är det träningen :) Nej nu ska jag fortsätta.

 

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med körningen idag fredag ((o=

Kramar mamma

2009-10-09 @ 10:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0