Onsdag

Nu är jag mätt och belåten. Åt nyss lunch med Malin, det blev hemmagjorda köttbullar :) Mums! Gick upp tidigt idag, eller jag tidigt för mig. Klockan ringde halv 8, men jag snosa till kvart i 8 ungefär. Jag och Malin skulle in och köra vid 9.35. Var inte alls taggad men det var bara att pallra sig dit. Det gick bra att köra faktiskt, fick mycket beröm och så :) Det känndes skönt. Måste bara börja köra mer hemma så att jag inte glömmer allt jag fått lära det mig. Nu är det två veckor kvar till nästa körlektion. Men nästa vecka ska jag och Malin på teorikurs hela veckan. Det känns bra :)

Nu ska jag fixa med tvätten sen blir det nog att lägga sig att läsa sista Harry Potter boken:)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0