Måndag

Vaknade upp breve älsklingen idag :) Han hade sovmorgon, så vi gick upp ca halv 10 och käkade frukost och så. Sen när klockan var 10.35 så frågade jag när hans buss gick och han sa att den gick 10.47. Men sen när vi kollade i busstabellen så stod det att den gick 10.37 :O Så Robert fick slänga på sig jackan och sätta på sig skorna och springa iväg för att försöka hinna med bussen.. Vilket han gjorde också, som tur var.

Idag har jag mycket att göra känns det som. Ska städa mitt rum (det ser ut som ett helvete här just nu :P ), sen ska jag plocka ur att grejer i ena byrån, för den ska in i badrummet. Ska nämlingen byta rum :) Så jag måste börja plocka ihop alla mina grejer. Men jag ska även plugga körkortsteori. Har ju körlektion på fredag, är sjukt nervös :O Sen är det också träning ikväll :) 

Skrev ju inget igår, men jag gjorde inte så mycket förtutom att jag jobba.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Suzette

Vilket rum ska du ha då?

2009-10-05 @ 17:59:40
Postat av: Malin

Jag ska ta Mattes och Malins rum :)

2009-10-05 @ 22:50:19
URL: http://maliinwelamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0