måndag

Gick upp halv 8 idag för att jag och Malin skulle åka med 8.42 bussen till Linde. Vi fick vänta i ungefär en timme innan vi skulle på teorikursen. Teorikursen var skapligt seg. Hoppas inte att den är lika seg de andra gångerna. Efter det gick Malin och jag och käka på Kebabhuset eftersom det var en timme kvar tills bussen hem gick. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, är i alla fall sjukt trött. Snart kommer älsk hit :) Senare ikväll blir det träning :) Hoppas jag hinner bli piggare till dess.

I morgon har jag i alla fall sovmorgon :) Teorikursen börjar inte fören vid 3 :) Efter det blir det att gå till jobbet för att börja jobba vid 4.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0