lördag

Nu var det ett bra tag sen jag skrev.

Onsdag: Då var det match på kvällen mot Hovsta. Vi vann med 8-6 :D Gjorde ett mål och två ass:) Känner mig riktigt nöjd. Första perioden var dock inte så bra men sen andra och tredje spelade vi mycket bra, enligt mig i alla fall:)

Torsdag: Då gjorde jag inget speciellt förutom att jag jobba.

Fredag: Jag och Robert åkte tidigt till Nora. Han plugga lite sen gjorde vi oss iordning för vid 6 tiden kom Sofia och Johan och hämtade oss för att vi skulle åka till Filipstad och  lyssna på när Roberts pappas fru, Laila, sjöng på en krog. Vi käkade även mat och så.Det var jättetrevligt :) och Laila var sjukt duktig på att sjunga. Så det var kul. Vi åkte hem ungefär vid 12 på natten. Sjukt trött var jag då. Somnade dirket när vi kom hem till Nora igen.

Lördag: Robert har avslutning med fotbollen, så jag åkte hem vid ca halv 1. Körde faktiskt hem från Nora. Riktigt stolt^^, Ikväll blir det att åka in till Linde för att kolla på herrarna när dom spelar.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0