lördag

Nu väntar jag på att mamma och pappa ska bli klara så att vi kan åka till Marieberg:)

Igår var det mys hos Hytta. Vi käkade kinamat och kollade på Idol :) Senare vid typ 11 åkte vi till Lindeskolan för att Frida, Sara, Hytta och Johanna skulle lira lite innebandy med några boys. Jag, Ekis och Linnea hade inga grejer med oss, men vi följde med och tittade på. Men vid halv 1 tyckte vi att det blev lite segt att kolla så vi drog hem. Rolig kväll var det i alla fall :)

I torsdags köpte jag min efterlängtade dator:) Sitter vid den nu som ni kanske fattar ;) Vet dock inte vad jag ska göra av mina stationära dator, men jag tror att mamma var lite sugen på att ta den. Deras laptop är inte direkt den bästa ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

malin, inga grejer, vi orkade inte helt enklet ;)

2009-10-29 @ 15:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0