Innebandyhelg

Nu var det ett tag sen jag skrev, men jag har inte haft lust eller tid. Det blev i alla fall mycket innebandy i helgen :)

Fredagen började med att R var här :) Sen vid halv 4 åkte han. Senare på kvällen var det hemmamatch mot Forsby. Det var en jämn match med ganska dåliga dommare :/ Det blev 8-7 till oss efter SD :) Så två poäng fick vi med oss.

Lördagen började med att jag, Linda, Sophie, Sara och Sandra åkte till Kumla för att kolla på Kumla-ÖSK, tyvärr så förlorade Kumla. Hade även skitdryga fjortisar bakom oss. Suck säger jag bara.. Efter matchen drog jag och Linda direkt till Cicci :) När vi kom dit stod Vera och lagade mat till oss , så det blev middagsmys och massa snack :) Mycket trevligt :).

Söndagen började med att jobba sen var det bara hem och käka, packa för att sedan dra till Västerås för ännu en match. Som tur var hade vi hyrt en buss som alla åkte i, vilket gjorde resan roligare och att den kändes kortare.

Måndags hängde jag med R sen var det träning på kvällen.

Idag har jag inte gjort så mycket. Har kollat efter en dator, vilket jag och Robert gjorde typ halva dagen igår:P. Men idag hittade jag en jättebra:) Blir nog att beställa den ikväll:)

I morgon blir det att köra med körskolan. Får se hur det går :P Sen blir det träning på kvällen :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0