tisdag-vaccinera

Usch vad dåligt jag sov i natt. Drömde bara en massa konstiga och läskiga grejer. Kan tyvärr inte berätta om dom eftersom jag inte kommer ihåg dom längre:P. Har i alla fall nyss käka frukost. Det blev som vanligt två knäckemackor, ett glas jucie och ett ägg :). Idag ska jag åka in till Linde för mamma och jag ska vaccinera oss. Det kommer säkerligen vara en massa folk där så man kommer säkerligen få stå/sitta där hur länge som helst, om man nu ens hinner får den idag. Jag är nervös över att ta den av någon anledning, men det beror nog på att jag är rädd för biverkningarna som kan komma och allt man har hört. Aja, det visar sig ^^,

Igår när jag plocka mina ögonbryn så slog tanken mig att jag alltid nyser när jag gör det. Jättemysko tycker jag, liksom nysa av att plocka ögonbrynen. Men sen när jag berätta det för mamma så sa hon att hon också gör det :P Det är stört tycker jag :P. Aja, jag ska ta och göra mig i ordning nu.

Måste bara säga att det var en rolig och bra träning igår :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0