tisdag

Ligger just nu och kollar på Biggest Loser och snart börjar Ugly Betty, efter det är det Desperate housewives. En helkväll framför tvn alltså ^^,. Idag har jag i alla fall pluggat körkortsteori, en poäng ifrån igen:/ Skapligt sur blir jag. Dessutom står inte allt i boken, vilket gör det hela ännu svårare.. R har även varit här idag :) <3 sen har jag även jobbat.. I morgon är det lönedag :D It´s nice!

Jag längtar så till jul. Tycker att det är den bästa högtiden. Älskar att julpynta, julbaka, tända ljus och sånt:) Och i helgen är det första advent så då ska jag försöka börja julpynta:) om jag nu får tid till det. Har ganska mycketatt göra i helgen. På fredag fyller min älskade mormor 70 år så det blir storkalas hela lördagen, sen på söndag är det match plus att vi ska gratta Nathalie som fyller 1 år och någonstans där emellan ska jag hinna med att jobba. Det får nog bli att julpynta på fredag eller någe istället, det är enda dagen jag hittills inte har något inbokat. Nej nu har Betty börjat :).



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0