onsdag

Usch vad dåligt jag sov i natt igen.. Vaknar hela tiden och drömmer konstiga och jobbiga drömmar :(

Idag har jag varit på körskolan och kört igen. Gick väl helt okej tycker jag.. Har körlektion nästa vecka igen.. Har tvättat och lite sånt idag med annars har jag bara suttit vid datorn och kollat på "På spaning med Bridget Jones" , så jävla bra är den tycker jag :D Träning ikväll också..

Igår hjälpte jag Sophie med New Body. Mycke skratt blev det och vi lyckades tillslut att få allting rätt :)

I morgon vet jag inte vad som händer.. Inget planerat i alla fall..

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch o fy lilla gumman. Du får sova brevid mamma om du vill (o=

inga problem med plats jag lovar..... ((o=

Kram

2009-11-05 @ 14:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0