Måndag

Måndag igen då. Idag ska jag och Malin åka in till Linde. Malin ska klippa sig och jag ska färga håret :) Sen ikväll blir det träning :) Ska vara i gymmet idag innan träningen börjar. Behöver träna magen ooch rumpan.

Igår var det hemmamatch mot Per-Ols. Matchen gick bra överlag, vi hade lite otur, typ 3 skitmål bakåt men ibland har man sån otur:/ När det var ungefär 7 min kvar av matchen låg vi under med 2 mål men vi lyckades hämta upp oss så att det stod lika när matchen var slut. Men tyvärr förlorade vi i SD :/ .Men vi fick ju i alla fall med oss 1 p :) Gjorde tre mål, är förvånad över mig själv faktiskt. Fick även helt sjukt ont i fötterna igår också :/ Vet inte vad det är för fel på dem :S Blev svullen under fötterna :( Måste verkligen kolla upp det där.

I lördags jobbade jag sen åkte jag och R hit. Sen var vi hemma i ungefär 2 och en halvtimme sen åkte vi in till Linde igen för att kolla på Linde-Kopparberg. Tyvärr förlorade Linde med ett mål.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0