måndag

I lördags var det match mot Kungsör. Vi vann med 11-3 :D Vi spelade så jävla bra alltså:) Så himla skönt ! Jag gjorde 4 mål och en ass:) Helnöjd! Sen efter matchen kollade jag, Eken och Johanna på P95, för att Hanna stod i mål :P Efter matchen åkte vi till Kebabhuset för att äta:) Det blev jag, Eken, Hanna, Johanna, Sara, Sandra och henns pojkvän Andreas. Efter vi käkat åkte vi till Lindeskolan igen för att kolla på herrarna. Men jag började må illa när vi kom dit så jag var tvungen att åka hem :( Mådde illa hela kvällen sen. Måste ha varit något konstigt i pizzan eller någe:S

Bästa laget <3
Igår åka hela familjen till Ikea. Mamma skulle köpa ljus och jag och Malin skulle köpa ramar. Jag hitta ingen ram men mamma hitta mer än bara ljus, som vanligt;) Efter det åkte vi till Bauhouse för att mamma skulle handla lite mer. Sen åkte vi till Marieberg Galleria för att käka lite mat sen åkte vi hem:)

Idag ska jag försöka plugga lite körkortsteori.  Sen ska jag kanske ta en promenad med Sussie, om nu vädret blir bättre. R kommer även hit i eftermiddag/kväll. Sen ikväll blir det träning :D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad då som vanligt, du menar väl inte att jag brukar handla mer än jag tänkt (=



Ha en jättebra dag

Kram mamma

2009-11-24 @ 07:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0