Helgen

Nu är denna helg också över. I fredags blev det mys med Robert :). Först var vi här en stund sen på kvällen åkte vi hem till honom. Lördagen var det en tidig match mot Rutin. Vi förlorade med 5-4 :/. Det är länge sen vi vann nu :/ De senaste matcherna har slutat i förlust eller sadden, så nu tycker jag att det är dags för vinst! Sen efter matchen åkte vi till mormor för att käka mat med släkten eftersom morfars syster från Australien snart skulle åka hem till Australien igen. Skulle så gärna vilja åka till Australien. Tror hon har bott där i typ 35 år eller någe. Men det märktes inte på hennes svenska. Hon bröt inte ens :P Idag blev det mys med Robert också, sen övningskörde jag med pappa :) Gick ganska bra idag faktiskt sen har jag även jobbat. Nej nu ska jag fortsätta kolla på Gossip girl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0