Fredag :)

Drömde mardröm inatt igen :( Det konstiga var att jag drömde även att jag berättade om mardrömmen för mamma :S. Lite mysko dröm tycker jag. Aja idag vaknade jag vid klockan 7 och kunde inte somna om så jag hämtade datorn och la mig och kolla på några vänner avsnitt. Sen vid 9 gick jag upp och käkade frulle, det blev gröt och knäckemacka :). Idag har jag väl inte gjort så mycket. Jag har bara duschat och målat naglar, sen har jag självklart kollat på några vänner avsnitt också :). Nu sitter jag här och väntar på att älskligen ska bli klar med sitt skolarbete så att han kan komma hit :) Sen väntar jag även på mamma, för jag tror att vi ska ta fram adventljusstakarna idag, om jag inte minns fel. Ikväll blir det iaf Idol och mys med världens bästa :) Den här fredagen kan inte bli bättre :)

I morgon blir det att fira mormor som fyller 70 år idag :) Grattis till henne :)!

Nej, nu blir det nog några till avsnitt av vänner^^,. Har snart kollat klart på säsong 1 .

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0