Äntligen fredag :)

Usch, sov inge bra i natt heller :( Drömde mardrömmar och skit :( Vaknade vid 4 och var asrädd, så det tog ett tag innan jag lyckades somna om. Vaknade sen vid halv 9 igen och kunde inte somna om. Låg kvar i sängen till typ halv 10 sen gick jag upp och hämta datorn och la mig i sängen igen och farma lite, hade jag tänkt i alla fall, men skiten funkade ju inte, stod att det var någe fel :( Så jag gick och käkade frukost, som är så gott- not! Men nu funkar i alla fall farmville igen :) Har även gjort om på mitt café. Det var så tråkigt att ha nästan likadant som alla andra så nu är det inte likt alla andras tycker jag :) Snart ska jag ta och plocka undan här hemma så att mammi kan damsuga och torka golven när hon kommer hem. Jag ska även fixa med mina bilder idag , hoppas det blir bra :) Kommer nog upp en bild på det senare. Nej nu ska jag ta och börja.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0