Onsdag

Dagen har varit helt okej. Jag hade sovmrogon och började 12, skönt. Sen resten av dagen gick riktigt fort vilket var skönt. Men usch vad jag hatar skolan just nu. Har så sjukt mycket att göra. Plus att jag inte har börjat på någonting. Vilket jag måste sätta igång med! Skrev i alla fall en lista på allt jag har att göra:

Vecka 20
-
Religionsprov
- Lämna in arbetet om mode på kulturhistorian (är i Cypern när det skulle lämnas in)
- Lämna i arbetet på aktiekunskapen (är i Cypern när det skulle lämnas in)
- Nationellt prov i matematik C
Vecka 21
-Svenska redovisning + inläming av PM
-Filosofiprov
-Sen åker vi äntligen till Cypern :) Men när jag kommer tillbaka:
Vecka 22
-Lämna in loggboken på aktiekunskapen
-Lämna in litteraturvetenskaps arbetet
-Naturkunskapsprov

Detta är vad jag kommer ägna mig åt fyra veckor framåt.

Gårdagens händelse:
Igår fick jag i alla fall tillbaka mitt pennodral :) Jag frågade i biblioteket om det fått in något, men det hade dem inte. Sen gick jag till vaktmästaren, men de var inte där. Men sen skulle Tess gå på toa innan vi skulle till aulan och då fråga hon mig:
Tess: Var det en MQ-påse du hade glömt igår?
Jag: Ja det var det. Va dårå?
Tess (börjar as garva): Den hänger här!
Jag(börjar as garva), hade gått på toa innan jag gick ner på stan, vilket jag hade glömt bort. Så den hängde på en krok på toaletten. En jävla tur att ingen hade tagit den eller slängt den.

Ciao!

Jag har världens bästa pojkvän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0