Söndag

Igår var det en riktigt lång dag. Började med att gå upp kvart i åtta för att åka med bussen 08.47 till Örebro. Skulle jobba på Hälls konditiori. Fick börja halv 11 med att sälja mackor, vetelängder och kaffe på järntorget. Stod där till ungefär halv 3. Men hade ju lite underhållning när jag väl stod där eftersom centerpartiet hade nått grejs där och Linda Bengtsing och Lasse Berghagen var där och sjöng. Efter det var det dax att plocka ihop allt och gå tillbaka till Hälls. Tog en macka till lunch och sen var det bara att fortsätta jobba. Slutade i alla fall runt halv 7. Så jag jobbade från 10.30 till 18.30, snacka om att jag var trött i benen. Satt bara ner när jag käkade. Men sen åkte jag och Robert med Maria till Linde, hon skulle jobba på folkan. Så vi åkte sedan runt med Mustangen med mor och fa för vi orkade vi gå eftersom vi var så trött i benen. Sen runt halv 11 åkte vi hem och jag somnade i alla fall ganska fort när jag la mig i sängen.

Idag skulle jag också ha jobbat men har så mycket plugg så det blev inge jobb idag för mig.  Men i morgon blir det att jobba igen, fast i morgon är det städjobbet som gäller.

Men i eftermiddag blir det att kolla på hockey :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0