Måndag och två veckor kvar.

Den här dagen började bra men slutade dåligt. Började med att vi inte hade någon svenska på morgonen, vilket var skönt eftersom jag var så trött. Filosofin , religionen och teckensrpåket var helt okej idag. Men slutade i alla fall halv 4 och jag bestämde mig för att gå ner på stan för att köpa en bit choklad och puder. Men när jag väl var nere på stan kom jag på att jag glömt min påse. Så jag vände om och gick snabbt tillbaka till skolan. Men inte låg påsen kvar där heller.. Så mitt fulla pennfodral var bort , sen om det var något mer i påsen kommer jag inte ihåg. Blir så trött på att folk inte kan låta andras grejer vara. Men ska kolla i morgon om någon lämnat in den, vilket inte är så troligt men i alla fall. Så detta gjorde att på lite smått dåligt humör.

Sen när jag var på väg hem ringde min kusin och frågade om jag kunde jobba i helgen :) Och det kunde jag ,så jag kommer befinna mig på Hälls konditori i Örebro både lördag och söndag :) Sen är det ju crusing på lördag som jag hoppas jag hinner in till en liten stund.

Idag är det bara två veckor kvar till jag och flickorna åker till Cypern :) Helt sjukt nära! Så i morgon ska jag in till Örebro med mamma för att växla pengar och lite mer :) Dock har jag sjukt mycket att göra de här två veckorna :( Blir inte roligt vill jag lova.

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på hockeyn :) Sverige leder över Frankrike med 5-2 just nu!

Ciao!


Alltid du och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0