Lördag och sol:)

Ja det har hänt mycket nu sen senast jag skrev. Har varit en vecka i Cypern med tjejerna, vilket var helt underbart. Fint väder samt god mat hela veckan :) Även skönt att allt plugg är över, har bara ett litet protokoll att skriva sen är verkligen alla läxor och prov slut! (hoppas jag i alla fall).

Var in till Örebro med mamsen idag :) Skulle köpa bal- och studentgrejer. Kom hem med ett par skor till balen och ett par skor till studenten :) Fick även med mig ett till par skor hem (se bilden) Älskar verkligen skor :) 
 
Sen köpte jag även massa örhängen, nackelack och ett par leggins, samt lite annat smått och gott^^,

Just nu ligger R och sover i min säng, han är lite lagom trött idag. Men ska nog väcka honom snart för jag börjar få lite tråkigt :P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Snygga skor Malin! :)

2009-05-30 @ 17:59:59
URL: http://www.thebreakingofwaves.blogspot.com
Postat av: Robert

"god man hela veckan"???? Haha :D

2009-08-08 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0