Äntligen fredag

Helt sjukt vad trött jag är just nu. Dagen började med att ha nationelltprov i matematik C. Inte kul vill jag lova. Men nu är den överstökat i alla fall. Efter att ha suttit i 3 timmar, var jag hur trött som helst i huvudet. Men sedan gick jag och några andra till kulinaren, våran vecka att äta där, och gud vad god mat det var idag. Det var grillat kött, som för övrigt var sjukt gott, tillsammans med potatissalld. Mums! Så såg ungefär min dag ut idag. Jobbig men kort. Får i alla fall stryka en grej till från listan på allt plugg jag har att göra.

Är i alla fall nästan klar med aktiekunskapen nu, plus att jag är typ klar med kulturhistoria arbtete, ska bara skriva någon rad till. Så det känns skönt. Sen i helgen ska jag skriva klart mitt PM i svenska, men har inte så mycket kvar på den heller sen blir det att plugga filosofi också, vilket jag inte börjat med än plus att det är svårt och krångligt:/

Idag blir det förmodligen att kolla på fotboll, ska åka till Örebro med Robert och kolla när hans lag spelar. Själv ska han inte vara med eftersom ha är genomförkyld , så jag hoppas inte han smittar mig bara, nu när jag ska åka snart.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0