Städdag

Nu har jag äntligen städat undan på mitt rum. Det såg verkligen förjävligt ut ett tag men har inte haft tid innan eftersom jag har jobbat och pluggat. Men idag tog jag tag i det. Mamma fixade en till garderob till mig där jag kunde ha alla mina skor plus vinter/höst kläder i. Så nu äntligen har jag koll på vad jag har för kläder och skor. Det blev många gånger jag sa " Ja just ja, den där hade jag glömt att jag hade". Nu vet jag även vad jag behöver köpa som jag inte har osv. Så det känns väldigt skönt. Jag har även konstaterat att jag har 17 par skor , inte inräknat med de jag behövde slänga.

Nu ska jag snart övningsköra, sen jobba sen blir det att skriva klart svenskatalet som jag ska ha i morgon. R kommer även hit idag :)

Ciao !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint blev det i alla fall. Varför har du inte gjort garderobsstäd tidigare (o:

Kämpa på med körningen så dröjer det inte länge innan du kan skjutsa på mig.

Ha de så bra

Kram mamma

2009-03-23 @ 11:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0