Söndagsångest som vanligt!

Allt är så jävla underbart just nu, eller ja allt förutom skolan. Har en hel del att göra innan lovet. Det kommer inte bli kul vill jag lova !

Idag har jag mest slappat, pluggat lite och övningskört. Ska snart krypa ner i sängen och kolla på filmen som går på kanal 3.

Skola i morgon igen då, fast jag har bara två lektioner tror jag för på filosofin och religionen ska folk redovisa och då behöver inte vi andra vara där tror jag(?) så jag kommer att ha första och sista lektionen på dagen vilket resulterar i att jag har hål mellan 9.55-13.15. Men jag och Tess ska skriva klart våran projektrapport. Sen på kvällen blir det att åka till Örebro och kolla på handboll med familjen och älsklingen :)

Nej nu börjar filmen snart.

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0