Najs day

Helgen har som varit var mycket bra :) Vinst med Damjuniorerna, gjorde mål också :) Sen åkte jag och Eken till Linda på förfest som var mycket rolig och intressant ;) Sen bar det av till teatern där det var 30-årsfest för Peter :) Som även den var mycket lyckad även fast jag fick sjukt ont i mina ben och i knät. Men kul var det i alla fall. Sen söndagen spenderades med älsklingen :) Helgen kunde verkligen inte bli mycket bättre.

Idag så är det måndag igen :/ Fast den här måndagen har inte varit speciellt jobbig faktiskt, hade bara lite svårt att komma upp i morse :P Brukar inte ha det men i morse var jag verkligen grymt trött. Dagen gick i alla fall fort i skolan, höll ett svenska tal som tydligen gik bättre än vad jag trodde, så det var skönt att få det överstökat. Idag ska jag plugga på litteraturprovet sen träna tror jag. Kan verkligen behöva röra på fläsket:O

Idag har även mamma och pappa börjat prata om att åka till Rom i sommar och dem frågade om jag ville följa med och självklart tackade jag inte nej. Så nu håller mamma på att kolla efter billiga resor :) Älsklingen kommer också följa med :) hoppas jag iaf ^^,

Nu är det tydligen käk.

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0