Monday

Måndag igen då. Fast den här måndagen har hittills varit riktigt bra med tanke på att jag slutade 13.00 iställer för 16.00 :) Tyvärr har jag kommit in i skoltröttheten igen. Hade den för några veckor sen men sen försvann den men nu har den kommit tillbaka igen :/ Pallar verkligen inte med allt som ska göras. Den här veckan måste jag skriva ett arbeta på kulturistorian, skriva klart naturkunskapsredovisningen, skriva mitt svenska nationella tal och skriva klart loggboken i aktiekunskapen. Finns säkert såna som har det mer jobbigt, men för mig är det här tock för mycket.

I helgen har jag faktiskt hunnit med väldigt mycket känns det som. Har hunnit med två matcher, varit på kalas, shoppat osv. Den här helgen hade jag faktiskt planerat något varje dag. Brukar mest bli en dag jag planera innan vad jag ska göra de andra brukar bli lite spontana. Men en lyckad helg i alla fall.

Har även kommit fram till att mina två byråer och min garderob inte räcker till alla mina kläder längre. Därför ska jag rensa ut det jag inte använder så ofta samt ta bort vinterkläderna och hänga dem i en annan garderob så slipper det vara så fullt i min garerob och byråer. För just nu kommer jag inte ens ihåg vad jag har för kläder längre och det är lite tråkigt plus om jag rensar ut så får jag en bra annledning till att köpa mer :D Inte så bra resonerat men i alla fall: P

Idag lämnade vi även in ledighetsansökan till rektorn och jag hoppas verkligen att det inte blir något krångel. Förstår egentligen inte varför det har blivit en sån stor grej av det hela. På tal om att resa utomlands så beställde mamma resan till Italien- Rom igår :) Så det bär av dit i juli :D Very very nice :D

Nej, nu ska jag skriva klart naturkunskapen och aktiekunskapen, med min godispåse här brevid ska jag nog orka^^,

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du orkar gumman, du är skitduktig. Sträck på ryggen och va stolt över dig själv. Svackor hamnar alla i det är bara att "bryta ihop" och gå vidare (o=

Vi ska försöka ta det där med garderoberna i helgen.

Ha de bra

puss o kram

2009-03-18 @ 14:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0