Lördag

Nu var det ett tag sen jag skrev men orkar inte riktigt berätta allt som har hänt. Idag blir det i alla fall kalas för bror min, han fyller 17 år på onsdag ( 1 april ). Vi ska käka olika pajer, hur gott som helst !
Sen är det bara två veckor kvar till lov :) sen efter det går jag ocn några till fyra veckor sen åker vi till Cypern sen är det bara tre veckor kvar till sudenten ! Helt sjukt fort har det gått !

Ska snart söka in på Örebro Universitet, ska även försöka hitta en lägenhet där eller i Linde. Känner att jag behöver ha något eget nu. Men vi får se hur det blir med det.

Ja jag vet inte riktigt vad man ska säga men man blir riktigt förvånad ibland.

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0